5 טיפים שיעזרו לכם להגדיל אחוזי המרה

יש לכם חנות מקוונת? מצויין! אין ספק, שחנות מקוונת היא גם דרך נהדרת להגדיל את מחזורי המכירות וגם ערוץ שיווקי נפלא המאפשר לכל מי שמציע מוצרים או שירותים להרחיב את מעגל הלקוחות , ולפרוץ את הגבולות הגיאוגרפיים של בית עסק פיזי.

הסוד בהגדלת מחזור המכירות של החנות המקוונת שלכם, תלוי לא רק בבחירה נכונה של מערכת שירותי סליקה שתאפשר תשלום בטוח ונוח.

הפעם, נעסוק בהגדלה של אחוזי ההמרה באתר, מה שאומר – יותר לקוחות על אותו מספר של מבקרים. איך עושים את זה? קבלו חמישה טיפים להגדלה של אחוזי המרה בחנות שלכם.

#1 – דאגו לאמצעי תשלום נוחים

נתחיל בהתחלה – על מנת להחזיק חנות מקוונת יעילה, אתם חייבים לאפשר ללקוחות שלכם אמצעי תשלום נוחים, ואלו הם:

  • בראש ובראשונה, תשלום באמצעות כרטיס אשראי. בחרו מערכת סליקה באינטרנט שתקבל מספר רב של סוגי כרטיסי אשראי, כזו המקפידה על אבטחת מידע.
  • פייפאל
  • תשלום טלפוני על ידי נציג שיחזור אל הרוכש לאחר ששלח את עגלת המוצרים שלו

#2 – דאגו לכל המידע שלקוח צריך על מנת לסמוך עליכם

לא רק מוצרים ושירותים צריכים להופיע באתר שלכם, אלא גם מידע מודגש שנועד להעביר מסר של אמינות וביטחון בעת ביצוע העסקה. הנה כמה מהנקודות שחשוב להתייחס אליהן:

  • שירות לקוחות – דאגו שכבר בעיצוב האתר יופיע מספר טלפון לשירות, ליווי וייעוץ מקצועי בעת ההזמנה למי שזקוק לסיוע. מספר הטלפון חייב להיות נגיש. אם אתם יכולים לאפשר מערכת צ'ט עם נציג מקצועי ב"לייב" – עוד יותר טוב
  • אודות – אפשרו ללקוחות להכיר אתכם, את הצוות המקצועי שמאחורי האתר, ואת ה"אני מאמין" שלכם, כך שירגישו שהם בידיים טובות
  • מדיניות משלוחים, החזרות, וכדומה
  • הצהרת נגישות על פי חוק

#3 – אל תתקמצנו בתמונות ובמסרים ויזואליים

תמונות המוצרים בזוויות שונות, בתאורה מחמיאה ותוך מסירת פרטים מדוייקים – תגדיל את אחוזי ההמרה שלכם. צלמו את המוצרים שלכם בצורה מקצועית והקפידו על פרטים מדוייקים ביחס למוצרים שתשלחו ללקוחות – הוסיפו הערה כתובה, אם יש שונות בין המוצרים והתמונה היא להמחשה בלבד.

#4 – מיתוג ובחירות של צבע

הידעתם? יש צבעים שנחשבים מעודדים רכישה במיוחד, והראשון שבהם הוא הצבע הכתום. נמצא, כי כפתור רכישה בצבע כתום, גורם ליותר אנשים ללחוץ עליו. זה, כמובן, תלוי בעיצוב האתר שלכם, במיתוג העסק, בתחום העיסוק שלכם ועוד. קחו את הזמן לבחור מיתוג ועיצוב לאתר, כולל צבע כפתור ה"קנה עכשיו!", בצורה שתגדיל את אחוזי ההמרה באתר.

#5 – זה לא בדיוק הגדלה של אחוזי ההמרה, ובכל זאת…

כבר דיברנו על שירותי סליקה איכותיים, על טקסטים מעוררי אמינות ועל צבעוניות מזמינה, ונושא אחרון שנדבר עליו במאמר היום, הוא הגדלת כמות הגולשים שמגיעים לאתר, כי גם אם אחוזי ההמרה שלכם נמוכים – זה עדיין יהיה יותר לקוחות, אם ייכנסו לאתר יותר אנשים. על כן, עדכנו את האתר, דאגו לנוכחות ברשתות חברתיות, ופרסמו את המוצרים שלכם – ואם קשה לכם לדאוג לכל זה לבד, קחו איש קידום או חברה מתמחה, שיסייעו לכם להגדיל את כמות המבקרים ואיתם את כמות הלקוחות המגיעה מהאתר.