5 השאלות שעלייך לשאול את ספק הסליקה

בחירת ספק שירותי סליקה לחנות אינטרנטית היא עניין מהותי. בחירה נכונה תבטיח תשלום עמלות מינימלי, נוחות מירבית לכם וללקוחות, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר, אפשרות לקבלת תשלום באמצעות כל כרטיסי האשראי שלקוחות עשויים לרצות להשתמש ועוד. בחירה לא טובה עלולה לסבך לכם את החיים, מה גם שאתם עלולים לגלות שהסכם ההיקשרות הוא לטווח ארוך למדי (שישה חודשים, שנה ואפילו יותר) ככה שיהיה לכם קשה להשתחרר מהצרה שהכנסתם את עצמכם אליה ולעבור לספק סליקה מוצלח יותר.

לפניכם חמישה נושאים שחשוב לתת עליהם את הדעת בבואכם לבחור ספק שירותי סליקת אשראי באינטרנט לעסק שלכם. נקדים ונאמר שהיצע החברות המספקות שירותי סליקה הוא גדול, ישנן מוכרות יותר, איזיקארד למשל, ואחרות שאולי לא שמעתם עליהם, חשוב לשמור על ראש פתוח, לעשות סקר שוק רציני ולבחור חברה אמינה שתספק לכם פתרון טוב במחיר משתלם.

עד כמה פשוט וידידותי הוא הליך ביצוע החיוב

קשה להפריז בחשיבות הליך ביצוע חיוב פשוט וידידותי. אסור לכם לאפשר מצב שלקוח המגיע לקופה יגלה , אחרי שכבר השקיע זמן ובחר מוצר/מוצרים שרוצה לקנות, שהוא נידרש למלא טופס מסובך, להמתין לכל מני אישורים וכו'. לקוח כזה אולי ישלים את הרכישה הנוכחית אבל לא יחזור לחנות שלכם שוב וגם לא ימליץ עליה לאחרים. לכן, חשוב מאוד לוודא שהליך ביצוע התשלום של ספק שירותי הסליקה עימו אתם שוקלים להיקשר הוא פשוט וידודותי.

כמה מורכבת הטמעת השירות בחנות שלכם

אתם לא רוצים לגלות, אחרי שהתחייבתם לספק מסויים של שירותי סליקת אשראי באינטרנט, שנידרש תהליך מורכב של הטמעת קוד באתר החנות שלכם כדי שתוכלו להתחיל להשתמש בשירות. וודאו שהספק יודע להעניק את התמיכה הטכנית למפתח שלכם וגם שכבר ידוע, מניסיון, שקל להטמיע את השירות בחנות הפועלת על פלטפורמה כמו זו שלכם.

כמה יעלה לכם השירות

אחד הדברים המרכזיים שיש לבדוק הוא כמה תשלמו עבור שירותי הסליקה. זה אולי נראה פשוט אבל ישנם ספקים שמסבכים את העניין וגובים עמלות שונות שקשה לקבוע גובהן ולדעת מה בסופו של יום יורד לכם מסכומי הרכישות שבוצעו באמצעות שירות הסליקה. מכיוון שכמעט אף אחד לא יכול להבין מהניסוח המשפטי שבהסכם ההיקשרות בדיוק איך ומה תשלמו חשוב לקבל הסבר מנציג. ודאו שאתם יודעים בדיוק על מה ומתי יחייבו אתכם, האם יש עלות התקנה, עלות חודשית, עמלה על כל סליקה, עמלות ביטול עסקה וכד'.

אבטחת מידע

הלקוחות שלכם לא ימלאו פרטי אשראי אם לא יהיו בטוחים ששירות הסליקה שלכם מאובטח ברמה הגבוהה ביותר. תקן PCI הוא תקן בינלאומי לאבטחת מידע בכל תהליך הסליקה – החל משיחת טלפון עם הלקוח בה נמסרים פרטים אישיים או פרטי אשראי – וכלה בכל תעבורת המידע ואמצעי האחסון לשמירת פרטי לקוחות. ודאו עם ספק השירות שזה המצב והתרשמו מן האופן בו מוצגים, על טופס הסליקה, הלוגואים המעידים על אבטח מידע מעולה.

מהי תקופת ההתקשרות

חשוב מאוד לדעת לאיזו תקופה אתם נקשרים עם ספק שירותי סליקת אשראי באינטרנט. אתם רוצים לאפשר לעצמכם לעבור לספק אחר אם תגלו שאתם לא מרוצים מהשירות או אם תקבלו הצעה אטרקטיבית יותר ואיכותית לא פחות.