7 דברים שעליכם לדעת לפני שבוחרים ספק סליקה

הבחירה לאפשר שירותי סליקה באינטרנט, מאפשרת לכל בית עסק הרחבה משמעותית של קהל הלקוחות והגדלה בכמות העסקאות שלו – אבל, איך בוחרים ספק סליקה? שפע הספקים המציעים תיווך בין בית העסק לחברות האשראי בישראל הוא עצום, ומי שאינו מתמחה בתחום עשוי למצוא עצמו מתקשה לבחור. הכנו עבורכם את המדריך המלא, הכולל את שבע השאלות הכי חשובות לשאול את ספק הסליקה שלכם, על מנת להבין, אם הוא האחד עבורכם.

#1 – איך בדיוק ייראה תהליך ההתחברות לספק הסליקה שלכם?

טרם תוכלו לאפשר שירותי סליקה עבור הלקוחות שלכם, תצטרכו כנראה לקבל מחברת האשראי מספר ספק לסליקה, ואז לבחור בחברת פתרונות טכנולוגיים שתספק את הממשק לסליקת האשראי. בסליקה מקוונת, באינטרנט, ניתן לפעול רק אל מול הספק הטכנולוגי המייצג את הלקוח מול ספקי האשראי. בררו בנוגע לתהליך ההתממשקות לשירותי סליקה, וקבלו את כל המידע, הטלפונים, העלויות הנלוות וכדומה.

#2 – כמה זה יעלה לכם?

במרבית המקרים, העלות עבור שירותי סליקה מורכבת מעלות חד פעמית במהלך ההתקנה ומעלויות חודשיות קבועות גם לחברת האשראי וגם לספק הטכנולוגי (בחלק מן המקרים, תשלמו רק לספק הטכנולוגי אשר יפריש חלק מן התשלום לחברות האשראי). העלויות החודשיות עשויות להיות אחוז מהמכירות באשראי או סכום קבוע מראש לעסקים קטנים. בחרו את החברה המציעה שירותי סליקה בתקציב שיתאים לכם

#3 – עד כמה נוח לסלוק את כרטיסי האשראי?

שירותי סליקה או סליקת אשראי באינטרנט, דורשים תהליך של הכנסת פרטי כרטיס האשראי, ואישורו באונליין. מערכת שתתאים לכם תהיה כזו שנוח לתפעל אותה. תוכלו לבחור בין מערכות פיזיות לסליקה באמצעות "גיהוץ" של כרטיס האשראי, לבין מערכות מקוונות בהן תתבקשו להקליד את פרטי האשראי של הלקוח (כמו כן הוא יוכל לבצע רכישה ותשלום מרחוק).

#4 – אילו כרטיסים תוכלו לסלוק?

כל ספק טכנולוגי של שירותי סליקה פועל בשיתוף עם חברת אשראי אחת או עם כמה, והוא מאפשר סליקה של רשימה מוכרת של כרטיסי אשראי. העדיפו ספק טכנולוגי המאפשר לסלוק את כל כרטיסי האשראי הנפוצים בשוק.

#5 – מהם פרוטוקולי האבטחה של שירותי הסליקה שלכם?

ספקית הטכנולוגיה של שירותי הסליקה נדרשת על ידי חברות האשראי לספק תקנים מחמירים של הצפנה ואבטחת מידע בכל עסקת אשראי. בחרו רק בספקית טכנולוגית שמציעה שירותי סליקה בתקן אבטחה PCI, המבטיח הצפנה ואבטחת מידע ראויים ועל פי החוק.

#6 – נוחות ממשק המשתמש

לא אחת, לאחר ביצוע סליקת אשראי באינטרנט או בחנות הפיזית, תידרשו לבטל את העסקה. זוהי דוגמה לרגע שבו תשמחו לממשק ניהול נוח. עוד רגעים הם כאלה בהם תבקשו לקבל רשימת עסקאות באשראי בין תאריכים, או לאתר עסקה באשראי לפי שם לקוח. וודאו שממשק הניהול של ספק שירותי הסליקה שלכם הוא ידידותי ונוח לשימוש.

#7 – וכל זה, בחיוך

מעבר לתקני האבטחה המחמירים, שירותי הסליקה עצמם וממשק השימוש, חשוב לברר כי ספקית הטכנולוגיה שתעבדו מולה מאפשרת גם ליווי, תמיכה, וייעוץ במקרה הצורך. השוו גם את מאפייני שירות הלקוחות של החברה בטרם תבחרו.

אנו מזמינים אתכם לעיין בספקים הקיימים באתר ביניהם תמצאו את טרנזילהיעד שריגאיזי קארד ועוד